Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



fredag 14 juni 2013



Det var såå mysigt idag då jag började dagen med en frukost stund hos min vän Ingela!
Sååå typiskt att min kamera är ur funktion just nu ,för det skulle varit X:a kul att visa bilder från Ingelas ny renoverade kök...!!
Men ,de korten får komma senare...   :)
Vi satt där och myste imorse, i deras fina kök. Drack kaffe och pratade om ditt & datt..
Vi har ju känt varandra sedan gymnasiet på Vreta skolan 86....

Vad tiden går!! 
Igår så gick vår äldsta son Simon ut 9:an!

Åhh vad det var fint, när de tågade in ,arm i arm ,tjej/kille...Flöjt,fiol & sång...

Det gick åt ett gäng näsdukar under denna vackra och stämningsfulla stund!!

Under frukosten idag hos min vän Ingela,berättade hon att hon ville fira min födelse dag med att vi två ska åka till Hjo och "bara vara"!  Vi ska njuta av dagen och sedan äta på restaurangen Frestelsen!  Jag fick torka bort tårar av lycka i smyyg....
    
Kramar till er alla!      <3
Kramar till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3